Serwis 24/7
także w dni ustawowo wolne od pracy
Serwis 24/7
także w dni ustawowo wolne od pracy
Pokrycie kosztów 2 interwencji
przez 12 miesięcy, do maksymalnej kwoty 500zł w odniesieniu do 1 interwencji
Pokrywamy koszty dojazdu, przeprowadzenia czynności diagnostycznych, robocizny a także części lub materiałów użytych do naprawy awarii
WYSTARCZY JEDEN TELEFON DO CENTRUM POMOCY 22 505 11 44*
Infolinia dedykowana Klientom Grupy Polenergia działa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu
Nasi konsultanci zorganizują pomoc w czasie nie dłuższym niż 4 godziny w przypadku Specjalisty Elektryka oraz w czasie nie dłuższym niż 24 godziny dla pozostałych Fachowców
*opłata jak za zwykłe połączenie telefoniczne, zgodnie z taryfą operatora
Szczegóły opis usługi oraz zakres poszczególnych Wariantów usługi Fachowiec znajdziesz w Regulaminie Usługi Fachowiec.