Cesja, Wypowiedzenie, Odstąpienie, zmiana taryfy i innych warunków umowy
Nowa oferta lub odnowieniowa lub kwestie elastycznej zmiany ceny, emobility, wallbox itd..
Modyfikacja danych kontaktowych Klienta i zgód marketingowych/RODO
Pytania dotyczące salda, terminu płatności, szczegółów i zasad rozliczeń
Rekalmacje i pytania dotyczące ilości zużytej energii, jakości odczytów, rozbiezności pomiedzy OSD a Sprzedawcą
Reklamacje techniczne dotyczące OSD i handlowe
brak dostępu do eBOK, błędy w eBOK itd.
Cesja, Wypowiedzenie, Odstąpienie, zmiana taryfy i innych warunków umowy
Nowa oferta lub odnowieniowa lub kwestie elastycznej zmiany ceny, emobility, wallbox itd..
Modyfikacja danych kontaktowych Klienta i zgód marketingowych/RODO
Pytania dotyczące salda, terminu płatności, szczegółów i zasad rozliczeń
Rekalmacje i pytania dotyczące ilości zużytej energii, jakości odczytów, rozbiezności pomiedzy OSD a Sprzedawcą
Reklamacje techniczne dotyczące OSD i handlowe
Przesunięcie terminów płatności, rozłożenie należności na raty, reklamacja na monit windykacyjny
brak dostępu do eBOK, błędy w eBOK itd.
Cesja, Wypowiedzenie, Odstąpienie, zmiana taryfy i innych warunków umowy
Nowa oferta lub odnowieniowa lub kwestie elastycznej zmiany ceny, emobility, wallbox itd.
Modyfikacja danych kontaktowych Klienta i zgód marketingowych/RODO
Pytania dotyczące salda, terminu płatności, szczegółów i zasad rozliczeń
Rekalmacje i pytania dotyczące ilości zużytej energii, jakości odczytów, rozbiezności pomiedzy OSD a Sprzedawcą
Reklamacje techniczne dotyczące OSD i handlowe
Przesunięcie terminów płatności, rozłożenie należności na raty, reklamacja na monit windykacyjny
brak dostępu do eBOK, błędy w eBOK itd.
Cesja, Wypowiedzenie, Odstąpienie, zmiana taryfy i innych warunków umowy
Nowa oferta lub odnowieniowa lub kwestie elastycznej zmiany ceny, emobility, wallbox itd..
Modyfikacja danych kontaktowych Klienta i zgód marketingowych/RODO
Pytania dotyczące salda, terminu płatności, szczegółów i zasad rozliczeń
Rekalmacje i pytania dotyczące ilości zużytej energii, jakości odczytów, rozbiezności pomiedzy OSD a Sprzedawcą
Reklamacje techniczne dotyczące OSD i handlowe
brak dostępu do eBOK, błędy w eBOK itd.
Cesja, Wypowiedzenie, Odstąpienie, zmiana taryfy i innych warunków umowy
Nowa oferta lub odnowieniowa lub kwestie elastycznej zmiany ceny, emobility, wallbox itd..
Modyfikacja danych kontaktowych Klienta i zgód marketingowych/RODO
Pytania dotyczące salda, terminu płatności, szczegółów i zasad rozliczeń
Rekalmacje i pytania dotyczące ilości zużytej energii, jakości odczytów, rozbiezności pomiedzy OSD a Sprzedawcą
Reklamacje techniczne dotyczące OSD i handlowe
brak dostępu do eBOK, błędy w eBOK itd.
Cesja, Wypowiedzenie, Odstąpienie, zmiana taryfy i innych warunków umowy
Nowa oferta lub odnowieniowa lub kwestie elastycznej zmiany ceny, emobility, wallbox itd..
Modyfikacja danych kontaktowych Klienta i zgód marketingowych/RODO
Pytania dotyczące salda, terminu płatności, szczegółów i zasad rozliczeń
Rekalmacje i pytania dotyczące ilości zużytej energii, jakości odczytów, rozbiezności pomiedzy OSD a Sprzedawcą
Reklamacje techniczne dotyczące OSD i handlowe
brak dostępu do eBOK, błędy w eBOK itd.