Dla domu

Dla domu

Dostarczamy energię
z przyszłości

- 100 % zielonej energii
w standardzie Energia 2051

Dowiedz się więcej

100% zielonej energii
dla Ciebie i Twojej rodziny.

- Pakiet Go Green
z gwarancją stałej ceny

Sprawdź ofertę

Zielona energia
dla Twojego samochodu

Pakiet Go Green
dla domu i emobility

Sprawdź ofertę

Go Green

Po prostu
Zielona Energia

100% zielonej energii, dobra cena, pełna elastyczność okresu trwania umowy

Więcej kontakt

Go Green

Gwarancja
Stałej Ceny

100% zielonej energii, my gwarantujemy dobrą cenę, Ty ustalasz czas trwania umowy

Więcej kontakt

Go Green

Pakiet DOM
i Emobility

Specjalne pakiety 100% zielonej energii w atrakcyjnej cenie, stacje ładowania „wallbox”

Więcej kontakt
Gwarancja ceny  Gwarancja rabatu  Umowa terminowa Dostępne Usługi Fachowca Cena za KWh  Przykładowe opłaty stałe (PLN/m-c)
Po prostu zielona energia nie nie nie nie 0,33 5
Elastyczna Gwarancja Ceny  2 lub 3 lata nie nie nie 0,33 40, 50
Gwarancja Stałej Ceny  2 lub 3 lata nie tak tak 0,33 20, 25
Gwarancja Rabatu nie 3% na 2,3 lata tak tak 3% Rabatu do Taryfy lokalnego Sprzedawcy z Urzędu 25, 30
Pakiet Emobility
Gwarancja Stałej Ceny  2, 3, 5 lat nie tak tak* 0,33 20, 25,25
Gwarancja Rabatu nie 5% na 2,3 lata tak tak * 5% Rabatu do Taryfy lokalnego Sprzedawcy z Urzędu 25, 30,30
Gwarancja Stałej Ceny plus Wallbox**  2, 3, 5 lat nie tak tak* 0,33 20, 25,25
Gwarancja Rabatu plus Wallbox** nie 5% na 2,3 lata tak tak* 5% Rabatu do Taryfy lokalnego Sprzedawcy z Urzędu 25, 30,30
Dla celów porównawczych ceny podane zostały w wartościach netto
* Fachowiec Standard w cenie
** Darmowa energia na 2 tys. km jazdy samochodem elektrycznym

W pakiecie
z zieloną
energią

Za chwilę zaczyna się mecz, a telewizor przestał działać? Na dworze jest 35°C, a Twoja lodówka nie chłodzi?

WYSTARCZY JEDEN TELEFON
DO CENTRUM POMOCY

22 505 11 44*

Z usługi mogą skorzystać Klienci, którzy przy zawieraniu Umowy wybrali któryś z produktów Gwarancja Ceny lub Gwarancja Rabatu z usługą Fachowiec w pakiecie.

  • Infolinia

    Czynna 24h/dobę

  • Serwis elektryka

    24 godziny na dobę, pomoc w 4 godziny

  • Pozostali fachowcy

    Pomoc w czasie nie dłuższym niż 24 godziny

Gwarantujemy pokrycie kosztów dwóch interwencji Specjalistów w okresie każdych kolejnych 12 miesięcy i maksymalnie do kwoty 500 zł w odniesieniu do jednej interwencji (lub wymiennie jednej interwencji do kwoty maksymalnie 1000 zł).

Fachowiec Standard
Fachowiec Standard
  • Elektryk
  • Hydraulik
Więcej
Fachowiec Plus
Fachowiec Plus
  • Elektryk
  • Hydraulik
  • Ślusarz
  • Dekarz
  • Szklarz
  • Technik urządzeń klimatyzacyjnych
Więcej
Fachowiec Premium
Fachowiec Premium
  • Elektryk
  • Hydraulik
  • Ślusarz
  • Dekarz
  • Szklarz
  • Serwisant RTV/AGD
  • Technik urządzeń klimatyzacyjnych
Więcej
Fachowiec VIP
Fachowiec VIP
  • Elektryk
  • Hydraulik
  • Ślusarz
  • Dekarz
  • Szklarz
  • Informatyk
  • Serwisant RTV/AGD
  • Technik urządzeń grzewczych i gazowych
  • Technik urządzeń klimatyzacyjnych
Więcej
  FACHOWIEC
STANDARD
FACHOWIEC
PLUS
FACHOWIEC
PREMIUM
FACHOWIEC
VIP
Elektryk
Hydraulik
Ślusarz  
Dekarz  
Szklarz  
Technik urządzeń klimatyzacyjnych  
Serwisant RTV/AGD
   
Technik urządzeń grzewczych i gazowych      
Informatyk      
Dostępność w pakietach
FACHOWIEC
STANDARD
FACHOWIEC
PLUS
FACHOWIEC
PREMIUM
FACHOWIEC
VIP
Po prostu zielona energia nie nie nie nie
Elastyczna Gwarancja Ceny nie nie nie nie
Gwarancja Stałej Ceny tak tak tak tak
Gwarancja Rabatu tak tak tak tak
Pakiet Emobility tak tak tak tak

Przejdź na zieloną
stronę mocy

Zostań naszym Klientem

Skontaktuj się z nami

Zostaw swoje dane kontaktowe, a my skontaktujemy się z Tobą w wybrany przez Ciebie sposób.

Jeśli wyrazisz zgodę na kontakt drogą elektroniczną – wyślemy Ci wiadomość e-mail z naszą ofertą. Jeśli wyrazisz zgodę na telefon – zadzwonimy do Ciebie. Prosimy o obie zgody, ułatwi nam to kontakt z Tobą.

Pamiętaj, że jest to całkowicie bezpieczne i bez zobowiązań!

Wyrażone przez Ciebie zgody możesz w każdej chwili odwołać.

Uzupełnij pole

Uzupełnij pole

Uzupełnij pole (max. 12 znaków, w tym: +, 0-9, spacja, -, (), #)

Uzupełnij pole (poprawny e-mail)

Zaznacz przynajmniej jedną z wymaganych zgód

Zaznacz przynajmniej jedną z wymaganych zgód

Dziękujemy. Twoje zapytanie zostało wysłane.

Wysyłanie...

Błąd. Twoje zapytanie nie zostało wysłane. Skontaktuj się z administratorem!

Najczęściej
zadawane pytania

W okresie trwania cennika, Polenergia gwarantuje Klientowi niezmienność ceny energii elektrycznej [PLN/KWh] oraz opłat stałych [PLN/m-c] w części sprzedażowej. Ceny i stawki części dystrybucyjnej są rozliczane zawsze wg Taryfy lokalnego Dystrybutora Energii Elektrycznej zatwierdzanej przez Urząd Regulacji Energetyki.

W pierwszym przypadku Polenergia gwarantuje w czasie trwania cennika niezmienne ceny i stawki, natomiast Klient ma prawo zmiany w każdym momencie, bez ponoszenia żadnych opłat – brak tzw. „lojalki”. W drugim przypadku klient zobowiązuje się do tego, że w okresie obowiązywania umowy nie zmieni sprzedawcy. Z tego tytułu ta opcja jest tańsza.

Tak. W chwili obecnej trendy rynkowe wskazują na wzrost cen energii elektrycznej, więc zasadnym wydaje się zabezpieczenie swojego budżetu przed podwyżkami. Dodatkowym atutem jest łatwiejsze planowanie budżetu, szczególnie w przypadku klientów o dużym zużyciu energii elektrycznej.

Każda z tych opcji jest ciekawa. Pierwsza gwarantuje konkretne ceny w danym okresie. Natomiast druga wiąże ceny i stawki ze zmianami Taryfy lokalnych sprzedawców z urzędu, zatwierdzanych przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.

Poprzez zabezpieczoną platformę internetową Klient otrzyma wiadomość z dwoma dokumentami: Umowę oraz Pełnomocnictwo dla Polenergii do przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy w imieniu Klienta. Dodatkowo Klient otrzyma na telefon sms z kodem. Wystarczy „klik” oraz wpisanie kodu, a umowa zostanie zawarta całkowicie online, bez kartki papieru.

Po udzieleniu Polenergii pełnomocnictwa, proces zmiany sprzedawcy zostanie przeprowadzony przez naszą firmę bez angażowania Klienta.

Klient będzie otrzymywał jedną fakturę tzw. kompleksową za energię elektryczną oraz usługi dystrybucyjne zgodnie z Taryfą lokalnego dystrybutora.

Klient będzie otrzymywał fakturę co miesiąc, zgodnie z danymi przekazywanymi przez lokalnego dystrybutora. W trosce o środowisko faktura będzie dostępna tylko w postaci elektronicznej. Klient otrzyma fakturę na adres e-mail. Faktura będzie też dostępna w systemie e-bok.

 

Nadal będzie obowiązywała umowa. Przed zakończeniem obowiązywania cennika, Klient otrzyma nową ofertę. Będzie mógł z niej skorzystać lub wybrać inne rozwiązanie. Jeżeli klient nic nie zrobi, to do czasu wyboru innej oferty obowiązywać będzie cennik sprzedawcy.

Szanowny użytkowniku, w zgodzie z założeniami RODO potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie danych osobowych w tym zawartych w plikach cookies.

Drogi użytkowniku,

zanim klikniesz „Zaakceptuj wszystkie” lub zamkniesz to okno, prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Mają one na celu umożliwienie udzielenia dobrowolnej, świadomej i wyraźnej zgody.

Polenergia Sprzedaż sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie wykorzystuje pliki cookies i inne podobne technologie (dalej: „Cookies”), aby umożliwić prawidłowe działanie strony internetowej www.polenergia-sprzedaz.pl, ulepszać ją, a także aby analizować ruch na stronie oraz udostępniać informacje o sposobie korzystania z niej przez użytkowników swoim partnerom w obszarze mediów społecznościowych, reklamy i marketingu. Użytkownik może zaakceptować wszystkie Cookies, odrzucić wszystkie Cookies poza niezbędnymi, lub wybrać niektóre z nich, zaznaczając poniżej określone kategorie plików cookie używanych na stronie polenergia-sprzedaz.pl.

Więcej informacji o tym, jak Polenergia Sprzedaż sp. z o.o. wykorzystuje Cookies, znajduje się w Polityce Cookies . Więcej informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych przez Polenergia Sprzedaż na stronie internetowej znajduje się w Polityce prywatności.

Wyniki wyszukiwania