Jak szybko będę obsługiwany poprzez serwis?

Serwis eBOK jest dostępny przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu z wyłączeniem przerw związanych z aktualizacją danych oraz przerw serwisowych. Dostawca serwisu zastrzega sobie możliwość dokonywania przerw w dostępie do serwisu w związku z koniecznością przeprowadzenia okresowej aktualizacji danych i konserwacji.

Dokładamy wszelkich starań, aby wymiana danych pomiędzy serwisem a wewnętrznymi systemami rozliczeniowymi dokonywana była w trybie online lub kilka razy na dobę a w sytuacjach awaryjnych nie rzadziej niż raz na 5 dni roboczych.

Wszystkie dane, jakie wprowadzasz do serwisu oraz otrzymujesz poprzez serwis (w tym także podczas procesu rejestracji) następują z opóźnieniem wynikającym z terminów aktualizacji danych opisanych powyżej. Czasem właściwym dla serwisu jest czas właściwy dla terytorium Polski.

Mając dostęp do Internetu, o każdej porze, z dowolnego miejsca na świecie, bez dodatkowych opłat, szybko i bezpiecznie możesz sprawdzić informacje, zamówić kontakt a także wydać dyspozycje w zakresie objętym funkcjonalnością serwisu. Znajdziesz w nim:

W zakładce „Wiadomości” znajdują się wszystkie wysyłane kanałem e-mailowym i SMS powiadomienia dotyczące wystawionych faktur, zbliżających się terminów płatności czy też powiadomienia windykacyjne. Poza tym będzie można tutaj znaleźć inne wiadomości wysyłane przez Polenergię.

Dzięki tej opcji możliwe jest bezpośrednie wysłanie zgłoszenia do naszych doradców wraz z możliwością przesłania załącznika.

Znajdziesz tutaj komplet danych teleadresowych. Ponadto zobaczysz jakie zgody marketingowe zostały przez Ciebie udzielona oraz masz dostęp do dokumentów serwisu. Znajduje się tutaj również podstawowy zestaw informacji dot. poszczególnych punktów poboru energii elektrycznej.

W zakładce „Twoje zużycie” znajdziesz wykres zużycia przypisany do Twojego punktu poboru lub sumy zużycia wszystkich punktów poboru energii elektrycznej.

Na stronie głównej w kafelku „Saldo” możesz dokonać jednorazowej spłaty całego
salda. Jednocześnie w opcji „FINANSE” zobaczysz pełną listę swoich faktur do
zapłaty. Możesz je sobie odfiltrować i zaznaczyć te, które chcesz zapłacić w jednej transakcji.

Po kliknięciu w klawisz „ZAPŁAĆ” zostaniesz przeniesiony(-a) do bramki płatniczej operatora płatności firmy Blue Media. Usługa jest płatna zgodnie z cennikiem operatora.

UWAGA! zgodnie z obowiązującymi przepisami limit obowiązuje limit kwoty dotyczący pojedynczej transakcji i wynosi on 1000 Euro.

Saldo zapisane na czerwono jest wtedy, gdy istnieje zadłużenie albo co najmniej jeden dokument
w saldzie jest po terminie.

Saldo zapisane na niebiesko jest wtedy, gdy istnieje nadpłata, czyli suma rozrachunków wskazuje, ile musimy Ci zwrócić lub zaliczyć na poczet przyszłych płatności. Jeżeli nadpłata w ramach salda jest niższa, niż wartość wystawionych faktur to nie kolorujemy Salda na niebiesko.

Prosimy wejść na główną stronę eBOK.

Po lewej stronie ekranu zobaczysz saldo rozliczeń. Znajduje się tutaj informacja o stanie rozliczeń pomiędzy Tobą a Polenergią Sprzedaż. Na saldo składają się wszystkie dokumenty do zapłaty. Zarówno te, których termin płatności już upłynął jak i te dla których termin płatności dopiero nadejdzie.

Pod saldem znajduje się informacja o przeterminowanych płatnościach (jeżeli istnieją dokumenty płatnicze, dla których upłynął termin płatności) lub informacja o zbliżających się płatnościach (jeżeli takie istnieją).

Na prawo od Salda lub Przeterminowanych płatności albo Zbliżających się płatności znajduje się przycisk zapłać za pomocą którego uruchomisz możliwość zapłacenia za pomocą tzw. płatności elektronicznych: BLIK, karty czy szybkie przelewy.

eBOK w wersji na przeglądarki internetowe:

Szanowny użytkowniku, w zgodzie z założeniami RODO potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie danych osobowych w tym zawartych w plikach cookies.

Drogi użytkowniku,

zanim klikniesz „Zaakceptuj wszystkie” lub zamkniesz to okno, prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Mają one na celu umożliwienie udzielenia dobrowolnej, świadomej i wyraźnej zgody.

Polenergia Sprzedaż sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie wykorzystuje pliki cookies i inne podobne technologie (dalej: „Cookies”), aby umożliwić prawidłowe działanie strony internetowej www.polenergia-sprzedaz.pl, ulepszać ją, a także aby analizować ruch na stronie oraz udostępniać informacje o sposobie korzystania z niej przez użytkowników swoim partnerom w obszarze mediów społecznościowych, reklamy i marketingu. Użytkownik może zaakceptować wszystkie Cookies, odrzucić wszystkie Cookies poza niezbędnymi, lub wybrać niektóre z nich, zaznaczając poniżej określone kategorie plików cookie używanych na stronie polenergia-sprzedaz.pl.

Więcej informacji o tym, jak Polenergia Sprzedaż sp. z o.o. wykorzystuje Cookies, znajduje się w Polityce Cookies . Więcej informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych przez Polenergia Sprzedaż na stronie internetowej znajduje się w Polityce prywatności.

Wyniki wyszukiwania