Gwarantujemy pokrycie kosztów dwóch interwencji Specjalistów w okresie każdych kolejnych 12 miesięcy i maksymalnie do kwoty 500 zł w odniesieniu do jednej interwencji (lub wymiennie jednej interwencji do kwoty maksymalnie 1000 zł).
Dom i Mieszkanie
Oferta na zieloną energię
dla domów i mieszkań.
Cennik nawet na 3 lata
Dom z instalacją fotowoltaiczną
Oferta na zieloną energię dla domów
z instalacją fotowoltaiczną.
Dom z PV i magazynem energii
Oferta na zieloną energię dla domów
z PV i magazynem energii.
Za chwilę zaczyna się mecz, a telewizor przestał działać? Na dworze jest 35°C, a Twoja lodówka nie chłodzi?
WYSTARCZY JEDEN TELEFON
DO CENTRUM POMOCY
22 505 11 44*
Z usługi mogą skorzystać Klienci, którzy przy zawieraniu Umowy wybrali któryś z produktów Gwarancja Ceny lub Gwarancja Rabatu z usługą Fachowiec w pakiecie.
Gwarantujemy pokrycie kosztów dwóch interwencji Specjalistów w okresie każdych kolejnych 12 miesięcy i maksymalnie do kwoty 500 zł w odniesieniu do jednej interwencji (lub wymiennie jednej interwencji do kwoty maksymalnie 1000 zł).
Zostań naszym Klientem
Jeśli wyrazisz zgodę na kontakt drogą elektroniczną – wyślemy Ci wiadomość e-mail z naszą ofertą. Jeśli wyrazisz zgodę na telefon – zadzwonimy do Ciebie. Prosimy o obie zgody, ułatwi nam to kontakt z Tobą.
Pamiętaj, że jest to całkowicie bezpieczne i bez zobowiązań!
Wyrażone przez Ciebie zgody możesz w każdej chwili odwołać.
W okresie trwania cennika, Polenergia gwarantuje Klientowi niezmienność ceny energii elektrycznej [PLN/KWh] oraz opłat stałych [PLN/m-c] w części sprzedażowej. Ceny i stawki części dystrybucyjnej są rozliczane zawsze wg Taryfy lokalnego Dystrybutora Energii Elektrycznej zatwierdzanej przez Urząd Regulacji Energetyki.
W pierwszym przypadku Polenergia gwarantuje w czasie trwania cennika niezmienne ceny i stawki, natomiast Klient ma prawo zmiany w każdym momencie, bez ponoszenia żadnych opłat – brak tzw. „lojalki”. W drugim przypadku klient zobowiązuje się do tego, że w okresie obowiązywania umowy nie zmieni sprzedawcy. Z tego tytułu ta opcja jest tańsza.
Tak. W chwili obecnej trendy rynkowe wskazują na wzrost cen energii elektrycznej, więc zasadnym wydaje się zabezpieczenie swojego budżetu przed podwyżkami. Dodatkowym atutem jest łatwiejsze planowanie budżetu, szczególnie w przypadku klientów o dużym zużyciu energii elektrycznej.
Każda z tych opcji jest ciekawa. Pierwsza gwarantuje konkretne ceny w danym okresie. Natomiast druga wiąże ceny i stawki ze zmianami Taryfy lokalnych sprzedawców z urzędu, zatwierdzanych przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
Poprzez zabezpieczoną platformę internetową Klient otrzyma wiadomość z dwoma dokumentami: Umowę oraz Pełnomocnictwo dla Polenergii do przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy w imieniu Klienta. Dodatkowo Klient otrzyma na telefon sms z kodem. Wystarczy „klik” oraz wpisanie kodu, a umowa zostanie zawarta całkowicie online, bez kartki papieru.
Po udzieleniu Polenergii pełnomocnictwa, proces zmiany sprzedawcy zostanie przeprowadzony przez naszą firmę bez angażowania Klienta.
Klient będzie otrzymywał jedną fakturę tzw. kompleksową za energię elektryczną oraz usługi dystrybucyjne zgodnie z Taryfą lokalnego dystrybutora.
Klient będzie otrzymywał fakturę co miesiąc, zgodnie z danymi przekazywanymi przez lokalnego dystrybutora. W trosce o środowisko faktura będzie dostępna tylko w postaci elektronicznej. Klient otrzyma fakturę na adres e-mail. Faktura będzie też dostępna w systemie e-bok.
Nadal będzie obowiązywała umowa. Przed zakończeniem obowiązywania cennika, Klient otrzyma nową ofertę. Będzie mógł z niej skorzystać lub wybrać inne rozwiązanie. Jeżeli klient nic nie zrobi, to do czasu wyboru innej oferty obowiązywać będzie cennik sprzedawcy.